Activitats
<< Enrere
FIRA
BxCat – 17 de setembre a Girona 1ª Fira de Blockchain Catalunya
Fira BxCat
BxCat és una fira que neix amb l’objectiu de ser un punt de nexe, debat i divulgació entre empreses catalanes vinculades al món de la tecnologia blockchain, i altres organitzacions o particulars que puguin estar interessats en aquesta tecnologia disruptiva.
BxCat vol situar Catalunya com un punt de referència a escala global en actius digitals, i les tecnologies descentralitzades (DLTs). Es tracta d’un esdeveniment únic al país, i sense precedents. Una fira sobre blockchain en català feta per a, i amb gent i empreses exclusivament del territori.
La Fundació FIECAT participa amb un stand amb la Fira el 17 de setembre a Girona on ens podreu visitar i, o si voleu i esteu interessats en compartir espai amb nosaltres, contacteu amb empresa@fie.cat.
Dia: 17/09/2021